Boo is back!

Stało się!
Wróciłam na salony.
Chciałam mieć ten sam adres bloga, co X lat temu, ale chociaż żaden blog o takiej nazwie nie istnieje, nie jest ona dostępna. Dziwne. Oh well.

Dlaczego wróciłam?
Przeczytałam moje starsze opinie, które opublikowałam na Lubimy Czytać i stwierdziłam, że dobrze byłoby zadbać o język polski. Mój język polski. Na co dzień czytam i piszę po angielsku (trudno nie kiedy mieszka się w Londynie...) i zaczęłam obserwować jak trudne zaczęło stawać się budowanie zdań wielokrotnie złożonych w języku polskim. Pora o to zadbać.
Opinie, które napisałam przed wyjazdem, a które zachowały się na LC właśnie, przypomniały mi też jak dobrze jest czasem podzielić się opinią o książce (czy o filmie). Przypomniały mi, że "kiedyś to ja umiałam się ładnie wysłowić". I chcę do tego wrócić! Chcę móc pisać dobrze, o czym tylko mi się zachce. O!

To do uczytania wkrótce,
Boo
xx

Komentarze